Creasoup

Farmaskop - İlaç ve Sağlık Profesyonellerinin Dergisi

2 Ağustos 2011, Salı 14:41

GSK Türkiye “proDG” uygulamasıyla uluslararası ödül kazandı

GlaxoSmithKline (GSK) Türkiye, iş dünyasında özellikle iletişim ve pazarlama alanlarında küresel düzeyde prestijli bir organizasyon olan International Business Awards 2011’de ödül kazandı. GSK Türkiye’nin hekimler ve diğer sağlık profesyonellerine yönelik olarak geliştirdiği iPad yazılımı proDG "Uygulamalar ve İnteraktif Medya / Satış" kategorisinde International Business Awards ödülünün sahibi oldu. Ödüller 11 Ekim 2011’de Abu Dabi’de düzenlenecek bir törenle sahiplerine verilecek.

International Business Awards 2011’e 40’tan fazla ülkeden, 3 bini aşkın başvuru yapıldı. International Business Awards, Yunancada "taçlandırılmış" anlamına gelen sözcüğün kısaltılmış hali olan "Stevie Awards" olarak da biliniyor. "Stevie" ödülleri verilirken, şirket ve organizasyonlar yıl içindeki performansları, başarıları ve sosyal yaşama katkıları ile değerlendiriliyor.

Kazanılan ödülle ilgili bir açıklama yapan GSK Türkiye Satış ve Pazarlama Geliştirme Müdürü şunları söyledi:

"Günümüzde iletişim teknolojileri baş döndürücü bir hızla ilerliyor ve hem kurumlara, hem de bireylere büyük fırsatlar sunuyor. GSK’nın sağlık sektöründe bir ilke imza atarak geliştirdiği proDG yazılımı, kurumumuzun sağlık profesyonelleriyle olan ilişkilerinde yeni bir sayfa açtı. Teknolojiyi en etkin şekilde kullanma kararlılığımızın bir ifadesi olan proDG’nin ödül kazanması bizi çok mutlu etti. Bu alanda çalışmalarımız sürecek."

GSK proDG logo

Gerçek ihtiyaçlara yanıt veren proDG sistemi sayesinde, hekimlere özel ve kaliteli bilgiler hızla iletilirken, hekimlerin zamanı da en etkin şekilde değerlendirilmiş oluyor. Tanıtım uzmanları bu şekilde hekimleri ve diğer sağlık profesyonellerini bilgilendirme görevlerini eskisinden daha etkin ve verimli bir şekilde yerine getirebiliyorlar. Newsweek dergisi tarafından dünyanın en yeşil şirketleri arasında gösterilen GSK bu sistem sayesinde kâğıt tüketimini azaltarak çevrenin ve doğal kaynakların korunmasına da katkı yapıyor.

proDG ile farklı hekim gruplarının ihtiyaçlarına göre düzenlenen bilgilendirici broşürler, tanıtım uzmanları tarafından hekimlere online olarak ulaştırılıyor. Ekiplerin sürekli online kalması sayesinde, hekimler yeni bilgilerle ilgili sorularını da yine online olarak yöneltebiliyor ve hızlı bir biçimde yanıt alıyorlar. Ayrıca hekimlerle online anketler yapılarak onların bilgi ihtiyaçları ve ilgi alanları da tespit edilebiliyor.

proDG, GSK tanıtım uzmanlarının daha verimli ve odaklı bir ortamda çalışmalarını sağlıyor. Ekiplerin eğitimleri ve sınavları bulundukları yerlerde online olarak gerçekleştiriliyor. Teknolojinin katkısıyla tanıtım uzmanlarının mesleki bilgilerinin de hızla gelişmesi ve motivasyonlarının artırılması hedefleniyor.


SİZ DE YORUM YAPIN

Önceki yazıyı okuyun:
Bayer Türk’te atama

Bayer Sağlık Ürünleri Kurumsal İşler, Sağlık Ekonomisi ve Politikası Direktörü Dr. Çetin Değer Oldu.

Kapat