Creasoup

Farmaskop - İlaç ve Sağlık Profesyonellerinin Dergisi

10 Şubat 2012, Cuma 18:38

Frost & Sullivan’dan Merck Serono’ya ödül

Frost & Sullivan, fertilite ürünleri pazarında yakın zamanlarda gerçekleştirdiği analize dayanarak merkezi Darmstadt, Almanya’da bulunan Merck KGaA’nın ilaç bölümü olan Merck Serono’yu 2011 Avrupa Frost & Sullivan Rekabetçi Strateji Liderliği ödülüne layık gördü.

Avrupa için fertilite pazarı, ürün özellikleri ve uygulama mekanizmaları açısından küçük farklılaşmalar dışında on yılı aşkın bir süredir durgundu. Terapötik etkinliği ve hastaların tedaviye uyumunu iyileştirmeyi amaçlayan kapsamlı yenilikçi ve eşsiz ürün serisi ve ileri seviyede uygulama sistemleri ile Merck Serono hem Avrupa ve hem de dünya çapındaki fertilite ürünleri pazarında rakiplerinin önünde kalmayı başardı.

Frost & Sullivan Araştırma Analiz Uzmanı Aiswariya Chidambaram’a göre, Merck Serono fertilite ürünleri pazarında en fazla çeşitlilik içeren portföylerden birine sahip olmanın yanı sıra hasta ve hekimlerinin ihtiyaçlarını karşılamak için de büyük çaba gösteriyor.

Chidambaram konuşmasını,

“Ayrıca, şirket her zaman ilaç ve biyoteknoloji endüstrilerinde stratejik işbirlikleri ile küresel çalışmalarını genişletmek ve yeni iş fırsatlarını araştırmak konusunda proaktif hareket ediyor. Aynı şekilde, Merck Serono yenilikçi araştırma projelerine teşvik ve destek vermek, hastalarının faydalanması amacıyla bilgi veren internet siteleri yayınlamak konusunda da her zaman proaktif davranıyor”

diyerek sürdürüyor.

Frost & Sullivan her yıl bu ödülü rekabetçi stratejisi sayesinde bulunduğu pazara katkılar sağlayan bir şirkete veriyor. Ödülü kazanan şirket, kendi alanında getirdiği yenilikçi ve hedefe yönelik yaklaşımlarla kendini kanıtlamış bir şirket oluyor. Frost & Sullivan analiz uzmanları bu tür yeniliklerin endüstride uzun süreli ve emsal haline gelen trendler yaratmasını bekliyor.

Merck Serono Genel Merkezi - Genova

Frost & Sullivan “En İyi Uygulamalar” ödülü çok çeşitli bölgesel ve küresel piyasalarda liderlik, teknolojik yenilik, müşteri hizmetleri ve stratejik ürün geliştirme gibi alanlarda olağanüstü bir başarı ve üstün performans gösteren şirketlere veriliyor. Endüstri analiz uzmanları piyasa katılımcılarını kıyaslıyor ve endüstrideki en iyi uygulamaları belirlemek amacıyla derinlemesine görüşmeler, analizler ve kapsamlı ikincil araştırmalar yoluyla performansı ölçüyor.


SİZ DE YORUM YAPIN