Creasoup

Farmaskop - İlaç ve Sağlık Profesyonellerinin Dergisi

5 Haziran 2009, Cuma 18:05

Farmaskop Sağlık İletişimi Yaratıcılık Ödülleri törenle sahiplerine verildi

İlaç ve sağlık profesyonellerinin dergisi Farmaskop tarafından düzenlenen, sağlık iletişimi alanında üretilen çalışma ve projelerin özgünlük, etik ilkelere uygunluk ve fikirlerin uygulamadaki başarısı bakımından değerlendirildiği Farmaskop Sağlık İletişimi Yaratıcılık Ödülleri yarışmasının sonuçları belli oldu. Finalistlerin ve kategori birincilerinin ödülleri ile başarı belgeleri 2 Haziran tarihinde Esma Sultan Yalısı’nda gerçekleştirilen tören gecesinde sahiplerine verildi.

Sonuçları görmek için tıklayınız

Yarışmada ödül alan çalışmalar, başkanlığını Reklamcılar Derneği Yönetim Kurulu Üyesi Alper Üner’in yaptığı 20 kişiden oluşan bir seçici kurul tarafından belirlendi. Kurulda yarışmanın platform üyeleri ve reklam ajanslarından kreatif direktörlerin yanısıra yerli ve yabancı ilaç firmalarının üst düzey yetkilileri yer aldı.

37 ajansın 23 kategoride toplam 211 çalışma ile katıldığı yarışmada başvurular iki etapta değerlendirildi. İlk etapta internet sitesi üzerinden ön değerlendirme ile kısa listeyi oluşturan jüri üyeleri, 26 Mayıs’ta Hyatt Regency Otel’de bir araya gelerek finalistleri ve kategori birincilerini belirledi.

Bu yıl cortex İletişim, Empati, Graphinn, Sudler & Hennessey PDO/DORAN ve Taze Fikir reklam ajanslarının platform üyeliği yaptığı yarışmanın En İyi Eğitim-Bilgilendirme Kampanyası/Projesi kategorisinin sponsorluğunu PTMS, En İyi Ürün Lansman Kampanyası kategorisinin sponsorluğunu ise Cegedim-Dendrite üstlendi.

Reklam dünyası ve ilaç sektöründen birçok ismin yanısıra Sağlık Bakanlığı’ndan bazı üst düzey yetkililerin de katıldığı törenin sunuculuğunu Power FM DJ’lerinden Bay J ve Geveze üstlendi.


SİZ DE YORUM YAPIN

Önceki yazıyı okuyun:
“Sertleşme Sorunu Bilgilendirme ve Bilinçlendirme Kampanyası” başlatıldı

Türk Androloji Derneği tarafından Lilly İlaç'ın desteğiyle, "Balayı Günleriniz Geri Dönüyor" sloganıyla başlantılan kampanyanın amacı, Türkiye'de yaklaşık 6,5 milyon kişide...

Kapat