Creasoup

Farmaskop - İlaç ve Sağlık Profesyonellerinin Dergisi

24 Mayıs 2012, Perşembe 18:55

Boehringer Ingelheim tarafından yayımlanan çevrimiçi dergi “5 duyu” bir yaşında

Değişen ziyaret koşulları ve yeni tanıtım yönetmeliği düzenlemeleri ile doktorlara erişimin büyük ölçüde kısıtlandığı sektörde firmalar, ilaç tanıtımı amacıyla yaptıkları kısa ziyaretlerde mesajlarını etkin biçimde iletememeye başladılar. Dolayısı ile de ilaç sektörü için dijital pazarlama kaçınılmaz oldu.

Boehringer Ingelheim Türkiye de, yarattığı alternatif kanal projeleri ile dijital pazarlama alanında sektöre öncülük eden firmalar arasında yer alıyor. Firma, bu kapsamda geliştirilen 5 Duyu e-dergisini, sağlık çalışanlarının; görme, işitme, tatma, koklama ve hissetme olan 5 duyularına, konularıyla farklı bir platformda dokunabilmek, bilgi aktarırken aynı zamanda keyif de verebilmek amacıyla hayata geçirdi.

Daha çok sağlık çalışanına ulaşabilmek için yenilenen “5 duyu”ya sadece bilgisayarlardan değil, tablet ve akıllı telefon gibi mobil cihazlardan da ulaşılabiliyor. Aynı zamanda flash tabanlı yayım platformundan web tabanlı yayım platformuna geçerek tanıtılan “5-duyu”, Nisan ayı itibariyle 1. yaşını kutladı.

Boehringer Ingelheim tarafından yayımlanan duyuruda, “5 Duyu”nun, değişen yüzü ve logosu ile sağlık çalışanlarına hem sosyal hayat, hem de sektörle ilgili gelişmeleri aktarmaya devam edeceği bildirildi.

Dergiye 5-duyu.com internet sitesi üzerinden ulaşabilirsiniz.


SİZ DE YORUM YAPIN

Önceki yazıyı okuyun:
BRSHH’nin gelenekselleştirdiği “Bahar Şenliği” bu yıl 23-24 Mayıs’ta kutlanıyor

Bakırköy Prof. Dr. Mazhar Osman Ruh Sağlığı ve Sinir Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi, hastaları ile birlikte bu sene VI....

Kapat