Creasoup

Farmaskop - İlaç ve Sağlık Profesyonellerinin Dergisi

16 Aralık 2011, Cuma 12:44

Abdi İbrahim 100. yılında Twitter ve Facebook’ta

Şirketin tüm faaliyetlerini ve etkinliklerini konvansiyonel medyanın yanı sıra dijital platformlardan da güçlü bir şekilde anlatmaya hazırlanan lider ilaç şirketi, 100. yılına özel olarak Facebook ve Twitter’ı sosyal sorumluk projelerinin de yürütüleceği bir mecra olarak kullanacak.

Türk ilaç sektörünün lideri Abdi İbrahim, medya ve iletişim kanallarındaki değişen konjonktüre ayak uydurarak sosyal medyada artık çok daha aktif bir şekilde yer alıyor. Gerçekleştirdiği çalışmalarını ve kurumsal kimliğini en doğru ve etkin şekilde aktarmak amacıyla etkili sosyal medya platformları olarak kabul edilen “Facebook” ve “Twitter” da kurumsal sayfalarını açan Abdi İbrahim, sosyal medya sayesinde artık çok daha fazla kişiye ulaşıyor.

100. kuruluş yılı olan 2012’yi özel etkinliklerle kutlamaya hazırlanan Abdi İbrahim, yıl boyunca devam edecek faaliyet takvimini sosyal ağlara aktaracak. Paydaşlarına hızlı ve aktif bir şekilde ulaşmayı hedefleyen Abdi İbrahim, Twitter ve Facebook’taki kurumsal sayfalarında yürütülen güncel çalışmaların yanı sıra, kurumsal bilgiler, fotoğraflar ve Abdi İbrahim’in gündemine dair interaktif yorumlara da yer veriyor.

Sosyal medyada Abdi İbrahim’in kurumsal sayfalarına;

adresleri üzerinden ulaşabilirsiniz.


SİZ DE YORUM YAPIN

Önceki yazıyı okuyun:
Ortadoğu Grup, Nişantaşı Hospital ile sağlık sektörüne dönüyor

Ortadoğu Grup, İstanbul'un en prestijli semtlerinden Nişantaşı'nın sağlık alanındaki ünlü markası Dr. Pakize Tarzi Hastanesi'nin yerinde, Nişantaşı Hospital'i açmaya hazırlanıyor.

Kapat