5 duyu’nun yeni sayısı çıktı
Günümüzde ilaç sektöründe değişen ziyaret koşulları ve yeni tanıtım yönetmeliği düzenlemeleri ile doktorlara erişim büyük ölçüde kısıtlandı. Bu kısıtlamalar sonucu firmalar, ilaç tanıtımı amacıyla yaptıkları kısa ziyaretlerde mesajlarını etkin biçimde iletememeye başladı. Bu nedenle ilaç sektörü için dijital pazarlama kaçınılmaz oldu. Bu çerçevede bazı şirketler değişen koşulları analiz edip, öncülük yaparak dijital pazarlamayı deniyorlar.
Boehringer Ingelheim Türkiye, yarattığı alternatif kanallar projeleri ile dijital pazarlama alanında sektöre öncülük ediyor. Alternatif kanallar projesi dahilinde geliştirilen 5 duyu e-dergisi, sağlık çalışanlarının; görme, işitme, tatma, koklama ve hissetme olan 5 duyularına, konularıyla farklı bir platformda dokunabilmek, bilgi aktarırken aynı zamanda keyif de verebilmek amacıyla hayata geçirildi.
Sağlık çalışanları için gündemi takip edebilecekleri, ünlülerle, eski, köklü, bilinen eczacılarla ve sektörün önemli fikir liderleriyle yapılan ilginç söyleşileri takip edebilecekleri bir dijital platform oluşturan derginin tüm sayılarına 5-duyu.com internet adresi üzerinden ulaşabilirsiniz.