Creasoup

Farmaskop - İlaç ve Sağlık Profesyonellerinin Dergisi

16 Eylül 2013, Pazartesi 15:11

Pfizer Türkiye’ye yeni tüketici sağlığı pazarlama müdürü

Pfizer Tüketici Sağlığı’nın büyüyen iş hacmine paralel olarak Türkiye organizasyonunda yeni atamalar gerçekleşti. Atamalar kapsamında, Berna Gönenli Pfizer Türkiye Tüketici Sağlığı Pazarlama Müdürü oldu.

Bünyesinde sağlık ve beslenmeyi destekleyen tüketici sağlığı ürünleri barındıran Pfizer Türkiye Tüketici Sağlığı Birimi’ne Pazarlama Müdürü olarak atanan Berna Gönenli atamayla ilgili şöyle konuşuyor: “Yeni görevimde Pfizer’in sağlığı koruyan ve yaşam kalitesini artıran bilimsel, yenilikçi sağlık ve kişisel bakım ürünlerinin pazarlaması alanında, yani tüketici sağlığı ürünlerinin tüketici tarafındaki bilinirliğinin artırılması için çalışacağım. Hastalıklardan korunmada önemli rol oynayan bu ürünlerin daha çok sayıda kişiye ulaşıyor olmasının toplumdaki sağlık bilinci seviyesiyle de ilgili olduğunu düşünüyorum. Bu nedenle tüketici sağlığı ürünlerinin faydalarının tüketiciler tarafından daha iyi bilinmesi gibi bir amaca yönelik çalışacak olmaktan dolayı heyecan duyuyorum.”

Berna Gönenli hakkında

Berna, 1991 yılında Beşiktaş Atatürk Anadolu Lisesi’nin ardından, 1995 yılında Boğaziçi Üniversitesi Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Bölümü’nden mezun olmuştur. Ağustos 1995–Kasım 2012 tarihleri arasında Procter & Gamble’da sırasıyla Doğrudan Pazarlama Müdür Yardımcısı, Doğrudan Pazarlama Grup Müdürü, CEEMEA (Orta & Doğu Avrupa, Ortadoğu ve Afrika) bölgesinden sorumlu Pampers Ürün Grup Müdürü ve Türkiye, İsrail ve CCAR bölgesinden sorumlu Ağız Sağlığı Bölge Lideri pozisyonlarında görev almıştır.


SİZ DE YORUM YAPIN

Önceki yazıyı okuyun:
‘Türkiye’de aşılama oranı % 97’lere ulaştı’

Sağlık Bakanı Mehmet Müezzinoğlu, Dünya Sağlık Örgütü (DSÖ) Avrupa Bölge Komitesi 63. Toplantısı'nda yaptığı konuşmada, önlenebilir hastalıklarla mücadele konusunun önemine...

Kapat