Creasoup

Farmaskop - İlaç ve Sağlık Profesyonellerinin Dergisi

31 Ekim 2011, Pazartesi 12:36

MediaCat Communication Institute’dan ilaç sektörüne özel workshop

Her sektörde olduğu gibi, ilaç sektöründe de pazarlama hızla kabuk değiştirmeye devam ediyor. Kişiselleşen tedavi uygulama şekilleri, pazara ve hekime ulaşımda yaşanan zorluklar ve jeneriklerin artan rolüyle birlikte, farma sektöründe rekabet adeta yepyeni bir boyutta devam ediyor. Tuba Albayrak’ın katılımı ile gerçekleştirilecek bu workshop, markanız bu değişim içerisindeki yerini belirlemenize yardımcı olacak.

Etkinlikte aşağıdaki başlıklar ele alınacak;

  • Evrim geçiren pazarlama karması
  • Değişen ticaret modelleri
  • ROI konusunda artan duyarlılık
  • Niş tedaviler ve pazarlama
  • Sosyal medya ve farma
  • İlaç pazarlamasında dijital trendler

Tuba Albayrak kimdir?
Robert Koleji mezunu olan Tuba Albayrak, Boğaziçi Üniversitesi’nde sosyoloji lisansını tamamladıktan sonra MBA’ini de Boğaziçi Üniversitesi’nde bitirmiş ve iş hayatına Bayer Healthcare’da Management Trainee olarak başlamıştır. Ürün yöneticisi olarak pazarlamaya adım atan Albayrak, sonrasında Grup Ürün Müdürlüğü’ne yükselmiştir. Novartis Onkoloji’de çalışma hayatına devam eden Tuba Albayrak, grup ürün müdürlüğünün yanı sıra Çin, Rusya, Ortadoğu ve Asya Pasifik Ülkelerinin de içinde bulunduğu “Emerging Growth Markets” Ürün Takım Liderliği görevini yürütmüştür. Halen, Novartis Onkoloji’de Business Franchise Head (İş Bölüm Müdürü) görevini sürdürmektedir.

Workshop hakkında detaylı bilgiye MediaCat Communication Institute’un internet sitesi üzerinden ulaşabilirsiniz.


SİZ DE YORUM YAPIN

Önceki yazıyı okuyun:
Botox, Sağlık Bakanlığı’ndan yeni endikasyon onayı aldı

Sağlık Bakanlığı Botox®'un ruhsatını, kronik migreni olan yetişkinlerde baş ağrısının proflaksisini içerecek şekilde genişletti.

Kapat