Creasoup

Farmaskop - İlaç ve Sağlık Profesyonellerinin Dergisi

16 Şubat 2012, Perşembe 17:56

GSK Tüketici Sağlığı’nda yeni yapılanma

Ağız sağlığı ve diş bakımında dünya lideri konumunda olan GlaxoSmithKline (GSK) Türkiye Tüketici Sağlığı organizasyonu yeniden yapılandı, ürün portföyünün büyüyen yapısı kapsamında Genel Müdür’e bağlı yönetim ekibi belirlendi. Sensodyne markasının başarılı performansına katkıları sonucunda GSK Tüketici Sağlığı Pazarlama Müdürlüğü görevine Sema Buluç, Ulusal Satış Müdürlüğü pozisyonuna Erdem Kumcu atandı.

Boğaziçi Üniversitesi Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Bölümü’nden mezun olan Sema Buluç, aynı üniversitede Executive MBA yüksek lisansını tamamladı. Çalışma hayatına üniversite öğrencisiyken BKP Danışmanlık’ta başlayan Buluç, Pınar Süt ve Evyap Sabun’da Ürün Müdürü olarak çalıştı. 2008 yılında GSK Tüketici Sağlığı ailesine katılan Sema Buluç, Grup Marka Müdürlüğü görevini yürütüyordu.

GSK Tüketici Sağlığı Pazarlama Müdürlü Sema Buluç

GSK Tüketici Sağlığı’nın Sensodyne, Corega ve Breathe Right markalarıyla pazar lideri olduğunu belirten Sema Buluç,

“Hedefimiz, Türkiye’de Tüketici Sağlığı ürünlerine yatırımlarımızı artırarak büyümeye devam etmek.”

diye bilgi verdi.

GSK Tüketici Sağlığı Ulusal Satış Müdürü Erdem KumcuOcak 2012 itibariyle GSK Tüketici Sağlığı Ulusal Satış Müdürü pozisyonuna terfi eden Erdem Kumcu, Ege Üniversitesi İngilizce İktisat bölümünü bitirdi. Çalışma hayatına Danone Baby Food’da Zincir Mağazalar bölümünde başlayan Kumcu, 2006 yılında L’Oreal’de global müşterilerden sorumlu Zincir Mağazalar Müdürü görevini üstlendi. Erdem Kumcu, 2009 yılından bu yana GSK Tüketici Sağlığı Ulusal Kanal Satış Müdürü olarak görev yapıyordu.


SİZ DE YORUM YAPIN

Önceki yazıyı okuyun:
TKD açıklıyor: “Aşk kalbe iyi gelir mi?”

Türk Kardiyoloji Derneği'nin (TKD) Mart ayı sonunda erişime açmayı planladığı "e-ardiyoloji kongresi", "Aşk kalbe iyi gelir mi?" başlıklı bölümle yayına...

Kapat