Creasoup

Farmaskop - İlaç ve Sağlık Profesyonellerinin Dergisi

2 Mayıs 2012, Çarşamba 17:54

Genç reklamcılar madde bağımlılığında toplumsal farkındalık için yarıştı

Uluslararası Reklamcılık Derneği’nin (IAA) Bakırköy Prof. Dr. Mazhar Osman Ruh Sağlığı ve Sinir Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi (BRSHH) ile Alkol ve Madde Bağımlılığı Araştırma Tedavi ve Eğitim Merkezi’nin (AMATEM) sponsorluğunda düzenlediği “Madde Bağımlılığında Toplumsal Farkındalık Yaratma” konulu 15. Üniversitelerarası Reklam Yarışması sonuçlandı.

Türkiye’de pazarlama, reklam ve iletişim konusunda eğitim veren bütün yüksekokul ve fakülteleri kapsayan yarışmaya, 30 üniversiteden 73 takım katıldı. BRSHH ve AMATEM’in sponsorluğunda ve Liba İlaç‘ın işbirliği ile gerçekleştirilen yarışmada, 7 üniversiteden 9 takım finale kaldı.

Öğrencilerin entegre pazarlama ve iletişim konusunda, gerçek hayattan alınmış bir olay çalışmayı yaşayarak çözmelerinin sağlandığı yarışmada, dereceye girenler takımlar, seçkin konukların katılımıyla ödüllerini 30 Mayıs’ta Bahçeşehir Üniversitesi’nde gerçekleştirilecek törenle alacak.


SİZ DE YORUM YAPIN

Önceki yazıyı okuyun:
Bausch+Lomb yeni 3 boyutlu suni gözyaşını kullanıma sundu

Göz sağlığı alanında uzmanlaşan Bausch+Lomb, gözyaşı filminin 3 tabakasına da etki gösteren ilk suni gözyaşını kullanıma sundu.

Kapat