Creasoup

Farmaskop - İlaç ve Sağlık Profesyonellerinin Dergisi

1 Temmuz 2013, Pazartesi 11:02

Felis 2013 Ödülleri’ne başvurular başlıyor!

MediaCat dergisi tarafından bu yıl 8. düzenlenen Felis Ödülleri medya planlama stratejilerini ödüllendirmesinin yanı sıra bu yıl genişleyen dijital kategoriler bölümü ve yeni eklenen yaratıcılık bölümü ile artık daha kapsamlı.

Pazarlama iletişiminde yaratıcı ve etkili fikrin önemini, reklamın ticari başarısındaki rolünü vurgulamak, yaratıcı fikir ve uygulamaların gelişmesine, ilerlemesine katkı sağlamak, bu alandaki kalite standartlarını yükseltmek amacıyla MediaCat tarafından bu yıl sekizincisi düzenlenen Felis Ödülleri’ne erken başvurular indirimli olarak, 15-31 Temmuz tarihleri arasında, www.brandweekistanbul.com/felis sitesi üzerinden yapılacak. Başvurular 01 Ağustos-20 Eylül tarihleri arasında da devam edecek.

Yarışmaya ilk kez 1 Temmuz 2012 – 20 Eylül 2013 dönemi içinde yayınlanmış/uygulanmış özgün çalışmalar katılabiliyorken; söz konusu işlerin bu tarih dilimi içerisinde yurtiçinde ve/veya yurtdışında yayınlanmış olması gerekiyor.

Felis Ödülleri medya ajanslarına, reklam ajanslarına, dijital ajanslara, internet interaktif ajanslara, out-of-home, sinema, radyo alanlardaki reklam ve medya ajanslarına, doğrudan pazarlama, etkinlik, pr ve sosyal medya  ajansları ile mobil ajansların katılımına açıktır.

Felis Ödülleri’ne projeler, 94 kategoride katılabilecekler. Projeler; her üç ana bölüm için sektör, reklamveren ve mecra temsilcilerinin oluşturduğu her bölüm için ayrı oluşturulacak jüriler tarafından değerlendirilecektir.

MediaCat Felis Ödülleri 2013, 3 ana bölümden oluşmaktadır: Felis Medya, Felis Dijital, Felis Yaratıcılık. Yeni kategorilerin eklendiği ve bazı kategorilerin revize edildiği tüm kategorilerin güncel listesi aşağıda yer alıyor:

FELİS MEDYA BÖLÜMÜ

A. MECRA KATEGORİLERİ

A01. En İyi Televizyon Medya Kullanımı

A02. En İyi Ürün Yerleştirme Kategorisi

A03. En İyi Sinema Medya Kullanımı

A04. En İyi Gazete Medya Kullanımı

A05. En İyi Dergi Medya Kullanımı

A06. En İyi Radyo Medya Kullanımı

A07. En İyi Açıkhava Medya Kullanımı

A08. En İyi Instore Medya Kullanımı

A09. En İyi Ambiant Medya Kullanımı – Küçük Ölçekli

A10. En İyi Ambiant Medya Kullanımı – Büyük Ölçekli

A11. En İyi Özel Etkinlik Kullanımı

A12. En İyi Markalı İçerik ve Sponsorluk Kullanımı

A13. En İyi Tüketiciyle Bağ Kurma (Consumer Engagement) Kullanımı

A14. En İyi Doğrudan Pazarlama Medya Kullanımı

A15. En İyi Yeni Medya Kullanımı

A16. En İyi Yerel Medya Kullanımı

A17. En İyi Çoklu Medya Kullanımı

B. HEDEF KİTLE KATEGORİLERİ

B01. Çocuk ve Gençlik (5-18)

B02. Tüm Yetişkinler

B03. Erkekler

B04. Kadınlar

B05. Özel Hedef Kitleler

(Emekliler, öğretmenler, üst gelir grubu gibi niş segmentler)

C. SEKTÖREL KATEGORİLER

C01. Hızlı Tüketim Ürünleri

C02. Araç ve Otomotiv Servisleri

C03. Diğer Tüketici Ürünleri (Dayanıklı Tüketim Malları Dahil)

C04. Finansal Ürün ve Servisler

C05. Ticari Kamu Servisleri (Tıbbi ve Sağlık Hizmetleri Dahil)

C06. Gezi ve Eğlence

C07. Perakende ve E-ticaret (Restoranlar Dahil)

C08. Basın ve Medya

C09. İş Ürünleri ve Hizmetleri

C10. Kurumsal İmaj ve Enformasyon

C11. Hayır Kurumları, Kamu Sağlığı ve Güvenliği, Kamu Bilinçlendirme Mesajları

FELİS DİJİTAL BÖLÜM

01. En Yaratıcı Web Sitesi

02. En Yaratıcı Dijital Reklam Uygulaması

03. En Yaratıcı Advergame (Platform Bağımsız)

04. En Yaratıcı Engagement Stratejisi

05. En Yaratıcı Platform Kullanımı

06. En Yaratıcı Topluluk Yöntemi

07. En Yaratıcı Sosyal Medya Uygulaması, Hizmet Kategorileri

08. En Yaratıcı Sosyal Medya Uygulaması, Ürün Kategorileri

09. En Yaratıcı Twitter Hesap Kullanımı (Marka ve Kişi)

10. En Yaratıcı Viral Proje

11. En Yaratıcı Mobil Reklam

12. En Yaratıcı Mobil Uygulama

13. En Yaratıcı Dijital Mecra Uygulaması (Facebook Reklamı, Adwords, vb.)

14. En Yaratıcı Dijital Merkezli Kampanya

15. Ufuk Açan Dijital Fikirler

16. En Yaratıcı Dijital Sosyal Sorumluluk Projesi

17. En Yaratıcı Dijital Hikâye Anlatımı Projesi

18. En Yaratıcı Dijital Markalı İçerik Çalışması

19. En Yaratıcı Dijital Out of Home

20. En Yaratıcı Startup Fikri

FELİS YARATICILIK BÖLÜMÜ

A. FİLM KATEGORİSİ (TV ve Sinema)

A01. Gıda ve İçecek

A02. Kozmetik ve Kişisel Bakım ve Sağlık Ürün ve Hizmetleri

A03. Ev Bakım ve Temizlik Ürünleri

A04. Ev Araç ve Gereçleri, Mobilya ve Dekorasyon

A05. Otomotiv, Otomotiv Ürün ve Hizmetleri

A06. Moda, Tekstil, Giyim, Ayakkabı ve Aksesuar

A07. Konut ve Yapı Malzemeleri

A08. Finans, Bankacılık ve Sigorta

A09. Telekomünikasyon ve İletişim (İnternet sağlayıcıları, GSM operatörleri, telefon markaları vb.)

A10. Perakende, Restoran, Fast Food, AVM, E-Ticaret Turizm, Eğlence ve Ulaşım

A11. Medya, Basın, Yayın

A12. Kurumsal İmaj, Strateji, İletişim

A13. Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Kamuoyu Bilinçlendirme

B. BASIN KATEGORİSİ (Gazete ve Dergi)

B01. Gıda ve İçecek

B02. Kozmetik ve Kişisel Bakım ve Sağlık Ürün ve Hizmetleri

B03. Ev Bakım ve Temizlik Ürünleri

B04. Ev Araç ve Gereçleri, Mobilya ve Dekorasyon

B05. Otomotiv, Otomotiv Ürün ve Hizmetleri

B06. Moda, Tekstil, Giyim, Ayakkabı ve Aksesuar

B07. Konut ve Yapı Malzemeleri

B08. Finans, Bankacılık ve Sigorta

B09. Telekomünikasyon ve İletişim

(İnternet sağlayıcıları, GSM operatörleri, telefon markaları vb.)

B10. Perakende, Restoran, Fast Food, AVM, E-Ticaret, Turizm, Eğlence ve Ulaşım

B11. Medya, Basın, Yayın

B12. Kurumsal İmaj, Strateji, İletişim

B13. Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Kamuoyu Bilinçlendirme

C. OUT OF HOME KATEGORİSİ

C.A. BILLBOARDLAR VE SOKAK MOBİLYALARI

C.A.01. Gıda ve İçecek

C.A.02. Kozmetik ve Kişisel Bakım ve Sağlık Ürün ve Hizmetleri

C.A.03. Ev Bakım ve Temizlik Ürünleri

C.A.04. Ev Araç ve Gereçleri, Mobilya ve Dekorasyon

C.A.05. Otomotiv, Otomotiv Ürün ve Hizmetleri

C.A.06. Moda, Tekstil, Giyim, Ayakkabı ve Aksesuar

C.A.07. Konut ve Yapı Malzemeleri

C.A.08. Finans, Bankacılık ve Sigorta

C.A.09. Telekomünikasyon ve İletişim (İnternet sağlayıcıları, GSM operatörleri, telefon

markaları vb.)

C.A.10. Perakende, Restoran, Fast Food, AVM, E-Ticaret Turizm, Eğlence ve Ulaşım

C.A.11. Medya, Basın, Yayın

C.A.12. Kurumsal İmaj, Strateji, İletişim

C.A.13. Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Kamuoyu Bilinçlendirme

C.B. BİNA / DUVAR

C.C. AMBIANT

(Barlar, restoranlar, dükkânlar, küçük ölçekli özel çözümler, gösteri & canlı reklam, araç giydirme)

MediaCat Felis 2013 Ödülleri ile ilgili daha ayrıntılı bilgi almak ve başvuruda bulunmak için www.brandweekistanbul.com/felis adresini ziyaret edebilirsiniz.

Yarışmanın heyecanı paylaşmak için bize Facebook ve Twitter’da katılmayı unutmayın!

www.facebook.com/MediaCatFelis

www.twitter.com/MediaCatFelis

İletişim ve detaylı bilgi için

Gözde Yılmaz

0212 282 26 40/211

gozdeyilmaz@kapital.com.tr


SİZ DE YORUM YAPIN

Önceki yazıyı okuyun:
Arrigo Recordati bilimsel araştırma ödülü Filippo Crea’nin

Arrigo Recordati Uluslararası Bilimsel Araştırma Ödülü, İtalyan İlaç Girişimcisi Arrigo Recordati’nin anısına 2000 yılında başlatıldı. Ödül kapsamında, her iki yılda...

Kapat