Creasoup

Farmaskop - İlaç ve Sağlık Profesyonellerinin Dergisi

11 Haziran 2013, Salı 13:47

Pfizer’a Türk lider

Pfizer’in yeni yapılanması içerisinde gerçekleşen atamayla, çok sayıda Doğu ve Güney Avrupa ülkesi ile Rusya, Hindistan ve Türkiye’yi de içine alan EURIT (Emerging Markets Europe, Russia, India, Turkey) Gelişen Pazarlar Bölgesi Çok Kanallı Pazarlama Lideri pozisyonuna Gökhan Salmanoğlu getirildi. 

Gökhan Salmanoğlu daha önce Pfizer Türkiye içerisinde teknolojiyi etkin şekilde kullanarak “NeoBusiness ve Çok Kanallı Pazarlama” kavramlarının ve yenilikçi iş modellerinin oluşturulması görevini üstlendiği NeoBusiness Koordinatörü olarak görev yapıyordu.

Gökhan Salmanoğlu böylece Pfizer Türkiye bünyesinde yetişerek çok sayıda ülkede üst düzey yönetici olarak atanan 35’i aşkın Türk yönetici arasına katıldı.

Pfizer EURIT Çok Kanallı Pazarlama (MCM) Lideri Gökhan Salmanoğlu yeni görevi ile ilgili olarak şöyle konuştu: “Ülkemizde ve tüm dünyada ilaç sektöründeki çevre, çalışma şartları, paydaşların ihtiyaçları büyük bir hızla değişiyor, gelişiyor. Şüphesiz teknolojik gelişimler de paydaşlarımızın ihtiyaçları doğrultusunda yeni fırsatları beraberinde getiriyor. Tüm bu değişim ve gelişim ise yeni iş yapış modellerini ve yenilikçi pazarlama yöntemlerini artık sektörümüzün olmazsa olmaz ihtiyaçlarından biri konumuna getiriyor. Yeni görevimde bugüne kadar marka yönetimi, dijital pazarlama, iş dönüşümü ve organizasyonel yönetim alanında edindiğim deneyimi Avrupa’dan Rusya ve Hindistan’a kadar oldukça geniş bir bölgede sınama ve uygulama fırsatı bulacağım için heyecanlıyım. Endüstrimiz global olarak bir dönüşümden geçerken Pfizer’in gelişen pazarlardaki kabiliyetlerini geliştirmek için Pfizer Türkiye bünyesinde yetişmiş bir yöneticiyi seçmesinin hem benim hem şimdiye kadar birlikte çalıştığım arkadaşlarım için gurur verici olduğunu düşünüyorum. Pfizer Türkiye bünyesinde kazandığım birikim ile gelişen pazarlar bünyesinde birçok ilke imza atmaya devam edeceğimizden eminim.”

Gökhan Salmanoğlu hakkında

ODTÜ Endüstri Mühendisliği bölümünü mezunu olan Gökhan Salmanoğlu, çalışma hayatına Aygaz’da pazarlama alanında başladı. Ardından P&G Polonya ve P&G Türkiye bünyesinde 7 yıl süreyle çeşitli uluslararası pazarlama ve dijital pazarlama pozisyonlarında görev aldı. Mobil Pazarlama Derneği (MMA) Türkiye ve EMEA organizasyonlarında Yönetim Kurulu Üyesi ve Bölgesel Direktör olarak aktif görevler aldı. 2011’de Pfizer Türkiye’de yenilikçi iş modellerinden sorumlu olarak NeoBusiness Koordinatörlüğü rolünü üstlendi. Salmanoğlu, son olarak Pfizer EURIT (Emerging Markets Europe, Russia, India, Turkey) Çok Kanallı Pazarlama Lideri (MCM, Multi Channel Marketing Lead) pozisyonuna getirildi.


SİZ DE YORUM YAPIN

Önceki yazıyı okuyun:
Türkiye’nin kan ihtiyacının yüzde 85’ini karşılıyor

Türk Kızılayı Genel Başkanı Ahmet Lütfi Akar, ''Türkiye'nin kan ihtiyacının yüzde 85'ini Türk Kızılayı karşılıyor. 2 yıl sonra yüzde 100'e...

Kapat