Creasoup

Farmaskop - İlaç ve Sağlık Profesyonellerinin Dergisi

3 Ağustos 2011, Çarşamba 13:11

Pfizer Türkiye Nütrisyon’a yeni Genel Müdür

Pfizer Türkiye’de Yeni Ürünler Planlama Müdürü, Bölge Müdürü ve Kurumsal Strateji Müdürü pozisyonlarında ve son üç yıldır da Kardiovasküler Grup Pazarlama Müdürü pozisyonunda görev yapan Cem Açık, kardiovasküler portföyünden sorumlu olarak yenilikçi pazarlama programlarının ve daha pek çok yapılanmanın arkasındaki stratejik altyapıyı oluşturdu ve liderliğini üstlendi.

Açık, 1996 yılında Boğaziçi Üniversitesi Endüstri Mühendisliği Bölümü’nden mezun olduktan sonra, 1998 yılında Carnegie Mellon University’de MBA programını tamamladı. 1998-2001 yıllarında American Airlines’da finansal planlamada görev alan yönetici, 2002–2005 yılları arasında McKinsey Danışmanlık Şirketinde çalıştı ve Pfizer’e Haziran 2005’te Yeni Ürünler Planlama Müdürü olarak katıldı. Eylül 2006’da A Takımı Marmara Bölge Müdürlüğüne, Şubat 2007’de Kurumsal Strateji Müdürlüğüne atandı. Açık, Eylül 2008’den bu yana Kardiovasküler Grup Pazarlama Müdürü olarak çalışmaktaydı.

Cem Açık, yeni görevinde Nütrisyon İş Birimi Bölge Direktörü Emmet Browne’ye bağlı çalışacak.


SİZ DE YORUM YAPIN

Önceki yazıyı okuyun:
“Generics and Biosimilars Strategies EMEA” Konferansı

İlaç Endüstrisi İşverenler Sendikası, CPhl Conferences işbirliği ile "Generics and Biosimilars Strategies EMEA" başlıklı uluslararası bir konferans düzenleneceğini duyurdu.

Kapat