Creasoup

Farmaskop - İlaç ve Sağlık Profesyonellerinin Dergisi

3 Ağustos 2011, Çarşamba 18:59

Johnson & Johnson dünyanın en “yeşil” markalarından biri

Johnson & Johnson, dünyanın en yeşil dördüncü markası seçildi. Interbrand Anketi’nin bu yılki sıralaması, sadece şirketlerin performansına bakarak değil ayrıca tüketici algıları da dikkate alınarak hazırlanıyor. Johnson & Johnson, belirlediği hedefler doğrultusunda gösterdiği performans, çevre konusunda yaptığı işbirlikleri, şeffaflık ilkesi ve iklim değişimi ile ilgili pozisyonu dikkate alınarak bu sıralamaya layık görüldü.

Anket sonuçları ile ilgili hazırlanan raporda Johnson & Johnson’ın performansı ile ilgili olarak;

“Johnson & Johnson listede en hızlı yükselen şirket oldu. Şirket her beş senede bir, hem özel sektör hem de kamunun da görüşlerini alarak çevre ile ilgili ciddi bir plan sunuyor”

ifadesi kullanıldı.


SİZ DE YORUM YAPIN

Önceki yazıyı okuyun:
Ege Üniversitesi’nden farmasötik patentler çalıştayı

Ege Üniversitesi Eczacılık Fakültesi 6-8 Ekim tarihleri arasında "Patent Know-How for Pharmaceutical Scientists & Professionals" adlı bir çalıştay düzenliyor.

Kapat