Creasoup

Farmaskop - İlaç ve Sağlık Profesyonellerinin Dergisi

22 Kasım 2013, Cuma 10:24

Abbott, “İnteraktif Pazarlama” ödülüne layık görüldü

Abbott, İrritable Barsak Sendromu (İBS)’nin ağrı, şişkinlik, kabızlık ve diyare semptomlarının tedavisinde 2×1 pozolojiyle kullanılan ürünü Duspatalin Retard ve Cegedim Doğrudan Pazarlama ile gerçekleştirdiği interaktif e-mail projesi kapsamında Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği (DPİD) tarafından 20 farklı kategoride 200’den fazla projenin katıldığı yarışmada “E-mail Marketing Kategorisi”nde 3.’lüğe layık görüldü.

Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği (DPİD) tarafından bu yıl altıncısı düzenlenen ve 13 Kasım Çarşamba günü açıklanan Doğrudan Pazarlama ödüllerine ‘’Duspatalin Retard: A.Ş.K (ağrı, şişkinlik, kabızlık kelimelerinin kısaltması) Hikayesinde Mutlu Son” isimli interaktif posta projesiyle katılan ve katılımcı tek sağlık sektörü firması olan Abbott, İnteraktif Pazarlama kategorisinde 150 firma içerisinde üçüncü oldu.

Proje kapsamında satış ekibinin düzenli ziyaret ettiği hekimlerin dışında kalan fakat bu gruptaki ilaçları sıklıkla reçete eden dahiliye, gastroenteroloji ve genel cerrahi uzmanlarına yönelik hastalık, semptomları ve Duspatalin Retard hakkında bilgi içeren bir elektronik posta programı yaratıldı. 1’er aylık aralar ile toplam 3 kez gönderilen e-postalarda hem hedef kitlenin alternatif kanallarla yapılan tanıtımlara duyarlılığı, hem de postalamanın ilgi çekici şekilde hazırlanması sonucu, bu alanda çok yüksek kabul edilen ortalama %25 açılma oranına ulaşıldı.


SİZ DE YORUM YAPIN

Önceki yazıyı okuyun:
Kanser geni etkisiz hale getirildi

ABD'li bilim insanları, kanser genlerinin "Everesf'i lakaplı, kanserli tümörlerin aralarından en ölümcülleri olan üçte birine neden olanını etkisiz hale getirmeyi...

Kapat