Creasoup

Farmaskop - İlaç ve Sağlık Profesyonellerinin Dergisi

1 Ekim 2012, Pazartesi 18:19

Yöneticiler için “Digital Marketing Communication” Sertifika Programı

MediaCat Communication, İstanbul Bilgi Üniversitesi ve Bilgi Eğitim işbirliğiyle hazırlanan sertifika programı “Digital Marketing Communication Program for Executives”, 2012-2013 öğretim yılı Güz Döneminde başlıyor.

Üst düzey akademik kadro ve sektörün tecrübeli isimlerinin katılımıyla gerçekleşecek olan sertifika programı, katılımcıları içerik yaratmaktan dijital iletişim stratejileri oluşturmaya, dijital mecraları yönetmekten ölçüm kriterlerini doğru yorumlamaya kadar dijital pazarlama dünyasına tam donanımlı olarak hazırlamayı amaçlıyor.

Programın içeriği şöyle:

  • 17 Ekim: Keynote Speech: Digital Story Telling Beth Coleman (MIT Media Lab) + Howard Goldkrand
  • 20 Ekim: Measurement / Social Media Metrics İdil Kesten (ComScore) + Reha Başoğul (Hürriyet Internet Grubu)
  • 31 Ekim: Media Planning + Insight Tuncay Yavuz (OMD) + Nüzhet Algüneş (OMD)
  • 3 Kasım: Creativity Celil Öker (Bilgi) – Kurtcebe Turgul (Medina Turgul DDB)
  • 7 Kasım: Mobile Marketing Fırat Ertem (MMA Turkey Chairman / Rabarba)
  • 10 Kasım: Viral Marketing Burcu Sarar (V4 Viral) + Erhan Çokkececi (GreenPeace)
  • 14 Kasım: Search (SEO, SEM) Mustafa İçil (Google)
  • 17 Kasım: User Experience (UX) Design Kerem Rızvanoğlu (GSÜ)
  • 21 Kasım: Digital Strategy Levent Erden
  • 24 Kasım: Power of Consumer on Social Media Aslı Tunç (Bilgi) + Engin Önder (140journos)
  • 28 Kasım: Content Marketing Yüce Zerey (Coca- Cola) + Wendy Clark (Coca-Cola)
  • 1 Aralık: Online Communities / Netnography Kaan Varnalı (Bilgi)
  • 5 Aralık: E-commerce / Social Trade Şule Özmen (Bilgi) + Yenal Gökyıldırım (Doğan Online CEO)
  • 8 Aralık: Gamification Lawrence Du Pre (DDB) + Tribal
  • 12 Aralık: Digital PR Richard Stacy
  • 14-15 Aralık: Brand Sessions Richard Stacy

Beth Coleman ile dijital hikâye anlatımı üzerine

Sertifika programının dikkat çeken isimlerinden biri de Digital Age Konferansı 2012’nin konuşmacılarından Beth Coleman.

MIT’de Karşılaştırmalı Medya Çalışmaları Bölümü Yeni Medya Yazarlığı Anabilim Dalı’nda Öğretim Görevlisi olan Beth Coleman dijital hikâye anlatım ile ortaya çıkan en büyük değişimin artık ulaşmak istenenin ve katılımın bir arada olduğunu söylüyor. Aynı zamanda insanların iki yönlü iletişimin bir parçası olmayı istemelerinin bir sonucu olarak, dijital pazarlamada hikâyelerin işe yaradığını düşünüyor.

Uzmanlık alanları x-reality, geofilm’ler, machinima (3D) animasyon ve teknoloji yarışı olan Beth Coleman, sanal âlemde medya tasarımı konusunda araştırma ve yaratıcı çalışmalar yapıyor.

Programda ilk konuşmacı olarak yer alan Beth Coleman’ın dersi 17 Ekim’de gerçekleşecek. Dijital hikâye anlatımı ile ilgili daha fazla bilgi için Digital Age’in Beth Coleman’la yaptığı röportajı okuyabilirsiniz. Programa kayıt yaptıranlar 18 Ekim’de düzenlenecek “Digital Age Conference”a ücretsiz katılabilecek.


SİZ DE YORUM YAPIN

Önceki yazıyı okuyun:
Novartis, Diovan/Co-Diovan ürün grubunda Pharmexx ile işbirliği yaptı

Novartis, hipertansiyon alanında en önemli tedavi alternatiflerinden biri olan Diovan/Co-Diovan markalarının tanıtımını Pharmexx ile yürütecek.

Kapat