Creasoup

Farmaskop - İlaç ve Sağlık Profesyonellerinin Dergisi

27 Aralık 2011, Salı 18:04

PTMS’den dijital mediko-marketing toplantısı

8 Şubat 2012’de İstanbul’da düzenlenecek toplantıda ilaç sektöründe dijital pazarlama evreni detaylarıyla incelenecek ve ilaç sektörünün pazarlama süreçlerine dijital yaklaşımı vurgulanacak. İlaç sektöründe geçmişten günümüze pazarlama trendleri aktarılacak ve gerçekleştirilmiş başarılı dijital projeler paylaşılacak.

PTMS tarafından yapılan duyuruda, sektörden ve sektör dışından 10’un üzerinde önemli dijital pazarlama profesyonelinin konuşmacı olarak katkıda bulunacağı toplantı programında yer alan tüm seansların ilaç sektöründe dijital pazarlama ekiplerinin ihtiyaçları göz önüne alınarak detaylı bir çalışmayla hazırlandığı belirtiliyor. PTMS, seansların interaktif ve kısa tasarlandığını ifade ediyor.

Duyuruda, dünyada en çok takip edilen ilaç sektöründe dijital pazarlama blogu Dose of Digital’ın yazarı olan, sosyal medya ve dijital pazarlama konularında FDA’nın görüşlerini aldığı Jonathan Richman’ın, Webrazzi kurucusu Arda Kutsal’ın ve 41-29’un “Chief Hapiness Officer”ı Alemşah Öztürk’ün ve sektörün bu konuda başarı hikayelerine imza atmış yöneticilerinin etkinlikte konuşmacı olarak alacağı belirtiliyor.

PTMS’nin duyurusunda sınırlı kontenjana sahip etkinliğe son katılım tarihinin 06.02.2012 olduğu belirtiliyor. Etkinlik hakkında detaylı bilgi ve kayıt için PTMS’den Mert Akbulut ile iletşime geçebilirsiniz;

[email protected]
216-5506618
533-5981771


SİZ DE YORUM YAPIN

Önceki yazıyı okuyun:
Novartis, medya, teknoloji ve sağlık sektörü uzmanlarını İsviçre Basel’de bir araya getirdi

Sempozyum çerçevesinde bir araya gelen uzmanlar "Yeni medya düzeni demokratikleşme ve kalkınmayı hızlandırabilir mi?" sorusunu tartıştı.

Kapat