Creasoup

Farmaskop - İlaç ve Sağlık Profesyonellerinin Dergisi

18 Kasım 2013, Pazartesi 13:18

Pfizer, Farmaskop Ödülleri’nde üç kategoride birincilik kazandı

Farmaskop Ulusal Sağlık İletişimi Ödülleri’nde Pfizer Türkiye üç farklı projesiyle “En iyi kariyer odaklı proje”, “En iyi WOM projesi” ve “En iyi e-detailing” kategorilerinde birincilik ödülü aldı.

14 Kasım’da Çırağan Palace Kempinski’de yapılan törende Pfizer Türkiye 3 farklı kategoride birincilik ödülüne layık görüldü. Sağlık iletişiminde daha verimli ve yaratıcı işlerin ortaya çıkmasını amaçlayan Farmaskop Ulusal Sağlık İletişimi Ödülleri bu yıl beşinci kez sahiplerini buldu. Farmaskop Ödülleri’nde sağlık iletişimi alanında hizmet veren 35 ajans 40 kategoride 159 çalışma ile katıldı.

Pfizer Türkiye, Türk ilaç sektöründeki ilk online iş yönetimi oyunu Captain Pharma ile “En iyi kariyer odaklı proje” kategorisinde birinci

Üniversite öğrencilerine ve çalışan adaylarına yönelik olarak Türkiye’nin ilk sanal kariyer etkinliği “Pfizer’de Gelecek Var” (www.gelecek-var.com) yalnızca gençlere Pfizer’i tanıtmak üzere değil, ilaç sektörü hakkında pek çok bilgi sunmak üzere tasarlandı. Geleceğini ilaç sektöründe şekillendirmek isteyen gençlere ihtiyaçları olan tüm bilgi ve uygulamaları bir arada sunan sitede ziyaretçiler Pfizer’in Ortaköy’deki merkez ofisinin simülasyonuyla karşılanıyor. Gençler, bireysel ilgi alanları ve kariyer tercihlerine göre farklı konulardaki eğitim programlarından, vaka çalışmalarından ve Pfizer yöneticileri tarafından verilen sunumlardan faydalanabiliyor.

Sen Çok Yaşa Word-of-Mouth Marketing (WOM) projesi ile “En iyi WOM projesi” kategorisinde birinci

Pfizer’in küresel ölçekte yürüttüğü Get Old projesi, Türkiye’de “Sen Çok Yaşa” sloganıyla hayat buldu. Proje kapsamında, çok sesli diyaloğa ortam sağlayacak bir tasarım kullanıldı. Projede, her yaştan insanlar çok yaşamak hakkındaki duygu ve düşüncelerini, hikayelerini https://facebook.com/PfizerTurkiye adresinde anlatmaya teşvik ediliyor. Yayına alınmasının üzerinden kısa bir zaman geçmiş olmasına rağmen kampanya oldukça yoğun ilgi gördü. Dünyanın en çok takipçi sayısına sahip ilaç firması olma rekorunu elinde tutan Pfizer Türkiye, Sen Çok Yaşa kampanyası ile yıl sonunda 100.000 kişilik bir takipçi kitlesine sahip olmayı hedefliyor.

Pfizer Türkiye ayrıca “En İyi e-detailing/e-detailing malzemesi ve yönetimi” kategorisinde de birincilik ödülüne layık görüldü.

Kurumsal İletişim Müdürü Yasemin Ayginin törende Pfizer’in İnsan Kaynakları’ndan dijitale, pazarlamadan teknoloji uygulamalarına kadar pek çok alanda sektöründeki liderlik yaklaşımını vurguladı. “Ödüllü projelerimizin ortaya çıkmasında emeği geçen ajanslarımıza ve çalışma arkadaşlarımıza her koşulda desteklerini hissettirdikleri için teşekkürlerimizi sunuyoruz.” diyen Yasemin Ayginin “2008 yılından bu yana düzenlenen Farmaskop Ulusal Sağlık İletişimi Ödülleri’ne iletişimin önemini, iş başarısındaki rolünü vurgulamak, sağlık iletişiminin gelişmesine katkıda bulunmak görevini üstlendiği için ilgiyle izliyoruz. Çalışmalarımızın değerli isimlerden oluşan jüri tarafından birincilik ödülüne layık görülmesi bizi çok mutlu etti. Önümüzdeki yıllarda da aynı motivasyon ve başarıyla yeni projeler geliştirmeye devam edeceğiz” dedi.

Pfizer Türkiye sağlık iletişimi alanında başarısıyla Farmaskop Ulusal Sağlık İletişimi Ödülleri”nde önceki yıllarda da ödüle layık görülmüştü. 2012’de ”Migrene Son” projesi web sitesi ve Facebook sayfasıyla “Dijital Kategoriler” dalında 2 birincilik; Gençlere Sağlık Projesi ile “En İyi Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyası” kategorisinde başarı belgesi kazanmıştı. 2010’daysa 3 dalda birincilik, 2 dalda başarı ödülü kazanırken 2009’da 4 dalda birincilik ve 3 dalda başarı ödülüne layık görülmüştü.


SİZ DE YORUM YAPIN

Önceki yazıyı okuyun:
Alzheimer’a gözden erken teşhis umudu

Bilim insanları, göz retinasındaki bazı özel hücrelerde gözlenen değişikliklerin Alzheimer hastalığının teşhis ve gözetimine yardımcı olabileceğini belirtiyor. Bir araştırma ekibi, genetik...

Kapat