Creasoup

Farmaskop - İlaç ve Sağlık Profesyonellerinin Dergisi

19 Haziran 2012, Salı 18:22

OKEY’den “o anı” riske etmek istemeyenlere yeni ürün

OKEY, tüketicilerin isteklerine kulak vererek yarattığı yeni ürünü OKEY Non-Stop’ı 19 Haziran’da Radisson Blu Otel’de gerçekleştirdiği toplantıyla kamuoyuna tanıttı. Sektörün güncel durumunun da değerlendirildiği toplantıda, Türkiye’de cinsel davranış ve tutumları anlamak ve özellikle prezervatif ile ilgili motivasyon ve bariyerleri ortaya koymak amacıyla gerçekleştirilen bilimsel araştırmanın bazı ilgi çekici sonuçları da paylaşıldı.

Toplantıda konuşan Eczacıbaşı Girişim Pazarlama Direktörü Gelincik Onan, ülkemizde prezervatif kullananların oranının sadece %12’lerde olduğunu belirterek,

“Halkımız cinsel yolla bulaşan hastalıklar arasından en çok AIDS, hepatit ve bel soğukluğundan korkuyor. İlginç olan şu ki, prezervatif kullanmayanlar, kullananlara oranla bu hastalıklardan daha çok korkuyorlar, yine de önlem almıyorlar.”

dedi. Onan, kitlenin bu tip hastalıklardan korunmak amacıyla tek eşliliği tercih ettiğini ve hastalıktan koruma sağlamayan “geri çekme” gibi yöntemleri kullandıklarını söyleyerek, prezervatifin cinsel yolla bulaşan hastalıklardan koruyan tek doğum kontrol yöntemi olduğunu ifade etti.

Eczacıbaşı Girişim Pazarlama Direktörü Gelincik Onan

OKEY Non-Stop’ın devrim niteliğindeki paketi kaygıları sona erdiriyor

Prezervatif takış sürecinde yaşanan “konsantrasyon kaybı”nın, prezervatif kullanma sürecindeki olumsuzluklardan biri olduğuna dikkat çeken Onan,

“Bu ise folyo paketleri açarken harcanan zamandan ve prezervatifi takarken ‘düz-ters’ uygulamasının kafalarını karıştırmasından kaynaklanıyor. Tüketicilerin, ‘Keşke daha kolay açılan ve açıldığında ters-düz karmaşası yaşamadığım ve hemen takabildiğim bir prezervatif olsa…’ şeklindeki istek ve kaygıları bizim için yol gösterici oldu. Bu sorunları çözerek, güvenli cinsel ilişkiye teşvik edecek yepyeni bir prezervatif yarattık. Türkiye’deki ilk ve tek kolay açılır ambalajlı prezervatif olan OKEY Non-Stop’la tüketicilerimize ‘o anı’ kaybettirmeyen, aşkı bekletmeyen güvenli cinsel ilişki vaat ediyoruz.”

diye konuştu.

Tekli kutular halinde paketlenen OKEY Non-Stop’ın folyosu, açma ucundan çekilerek kolayca açılıyor. Kutu içerisinde prezervatif ise kullanılması gerektiği gibi, dış tarafı kullanıcıya bakar şekilde duruyor. Böylece tersi düzü karışmıyor ve prezervatif, konsantrasyon kaybı yaşanmadan daha hızlı ve pratik şekilde takılıyor.

Türkiye çapında 40’a yakın markanın yer aldığı 85 milyon TL’lik prezervatif pazarında O.K. olarak %55’lik pazar payı ile açık ara lider olduklarını vurgulayan Onan, liderliğin ve uzmanlığın verdiği sorumlulukla, geçmişte olduğu gibi önümüzdeki dönemde de cinsel sağlık bilincini artırmaya yönelik çalışmalarının devam edeceğini söyledi.


SİZ DE YORUM YAPIN