Creasoup

Farmaskop - İlaç ve Sağlık Profesyonellerinin Dergisi

13 Nisan 2009, Pazartesi 20:13

Cegedim-Dendrite Farmaskop Sağlık İletişimi Yaratıcılık Ödülleri kategori sponsoru

Sağlık iletişiminde yaratıcılığın değerlendirilmesine yönelik Türkiye’nin ilk ve tek yarışması Farmaskop Sağlık İletişimi Yaratıcılık Ödülleri’nin bu yıl ikincisi düzenleniyor. Toplam beş ana kategori ve 22 alt kategoriden oluşan yarışmanın başvuruları halen sürüyor.

İlaç sektöründe 39 yılı aşkın global tecrübesi ve 80 ülkeden 600 ilaç firmasıyla sağlam iş ortaklıkları bulunan ciddi ve etkin bir CRM firması Cegedim-Dendrite, yarışmanın Sağlık Pofesyoneli İletişimi En İyi ürün Lansman Kampanyası kategorisinin sponsoru oldu.

 

 


SİZ DE YORUM YAPIN

Önceki yazıyı okuyun:
AkademiKA® Ödülleri sahiplerini buldu

Sanofi-aventis'in Türkiye'deki öncü kurumları ödüllendirmek üzere bu yıl ilk kez düzenlediği AkademiKA® Ödülleri 10 Nisan'da sahiplerini buldu. Ege Üniversitesi Tıp...

Kapat